Termékek
Főmenü
logo
  • Honeywell
  • Ariston
  • Viessmann
  • Saunier Duval
  • Bosch
  • Vaillant
  • Rendamax
  • Remeha
  • Ferroli
  • CelsiusPlussz
  • TOTYA
  • Hajdu
  • Reflex
  • Computherm
  • WATTS
  • Atmos
  • Immergas
  • Vogel & Noot
  • Gree
  • Fernox
  • Sanica
  • Esbe
  • Centrometal
  • Adax
  • Glamox
  • Beha
  • Termostroj
  • Nobo
  • Biokopri
  • Thermex
  • Deltacalor
  • Radialight
  • Aeroflow
  • LG
  • Xhenia
  • Romantik
  • Calor
  • Alfa-Laval
  • Swep
  • Eldominvest
  • TermoJET
  • Zilmet
  • Vents
  • C&F Technics
  • Fischer
  • Heizer
  • Senko
  • Falcon
  • Panasonic
  • APAYDIN
  • Eliko
  • Sunsystem
  • Rubynor
  • Midea
  • Blist
  • LAFAT
  • Action
  • Caleffi
  • LaNordica-Extraflame
  • Magnet
  • Kodsan
  • TERRALUX
  • Vara-Fég
  • Hisense
  • TCL
  • Samsung
  • Tesla
  • Syen
  • Whirlpool
Kazánok Szaniterek Füstcsövek Kukatárolók

💳📦 Szállítási és Fizetési Feltételek

 

KazánPont.hu – Webgépész Kft.
Hatályos: 2025. október 16.
www.kazanpont.hu


1. Általános tudnivalók

A KazánPont.hu webáruházat a Webgépész Kft. üzemelteti
(székhely: 6000 Kecskemét, Tavirózsa utca 13.; nem átvételi pont).

A kiszállítás Magyarország teljes területére történik a Magyar Posta Zrt. (MPL) hálózatán keresztül.
Személyes átvételre nincs lehetőség.

A termékek mellett feltüntetett készletadatok valós idejűek; eltérés esetén a Szolgáltató haladéktalanul értesíti a vásárlót, új határidőt ajánl, vagy visszatéríti a befizetett összeget.


2. Fizetési módok

2.1 Előreutalás (banki átutalás)

  • A rendelés feldolgozása a vételár beérkezését és könyvelését követően történik.
  • A banki adatokat a visszaigazoló e-mail tartalmazza.
  • Az utalás közleményében a rendelés számát kell feltüntetni.

2.2 Utánvét (MPL kézbesítéskor)

  • Fizetés a futárnál történik:
    készpénzben max. 1 000 000 Ft-ig,
    bankkártyával max. 1 500 000 Ft-ig.
  • Az utánvét külön díjköteles szolgáltatás, amelyet a rendszer a rendelés véglegesítése előtt feltüntet.
  • 1 000 000 Ft felett utánvét nem vehető igénybe.

Online bankkártyás fizetés a webáruházban jelenleg nem elérhető.
A Szolgáltató minden rendelésről elektronikus számlát állít ki.


3. Szállítási szolgáltató és módok

A kézbesítést az MPL (Magyar Posta Zrt.) végzi.

Elérhető módok:

  • MPL házhozszállítás – munkanapokon 8–17 óra között.
  • MPL csomagautomata – 0–24 órában átvehető 2 munkanapig.
  • MPL PostaPont – postahivatalban átvehető.
  • MPL MOL Pont – MOL töltőállomásokon.
  • MPL COOP Pont – COOP üzletekben.

4. Szállítási díjak és határidők

4.1 Szállítási díjak (MPL díjszabás, bruttó)

Csomag súlya

Szállítási díj

0 – 3 kg

2 000 Ft

3,1 – 10 kg

3 500 Ft

10,1 – 20 kg

4 000 Ft

20,1 – 30 kg

5 000 Ft

30,1 – 50 kg

8 000 Ft

50,1 – 250 kg

12 000 Ft

250 kg felett / túlméretes (pl. bojler, radiátor)

egyedi díjkalkuláció (min. 25 000 Ft)

A díjak a csomag súlyán és a kézbesítési módon alapulnak.
A pontos költség a rendelés véglegesítése előtt és a visszaigazoló e-mailben is megjelenik.

4.2 Utánvét-kezelési díjak (bruttó)

Utánvét összeg

Kezelési díj

1 – 25 000 Ft

500 Ft

25 001 – 50 000 Ft

1 000 Ft

50 001 – 100 000 Ft

2 000 Ft

100 001 – 250 000 Ft

3 000 Ft

250 001 – 500 000 Ft

4 000 Ft

500 001 – 1 000 000 Ft

5 000 Ft

Az utánvét-díj a pénzkezelés költségét fedezi, és automatikusan megjelenik a fizetendő összegben.


5. Szállítási határidő és teljesítés

  • A teljesítési idő általában 1–5 munkanap, a raktárkészlettől és a kézbesítési módtól függően.
  • A visszaigazolás tartalmazza a várható kézbesítési napot.
  • Késedelem esetén a Szolgáltató haladéktalanul tájékoztatja a vásárlót; a vevő dönthet az új határidőről vagy az elállásról.
  • A kézbesítés az épület bejáratáig (kapuig / lépcsőházig) tart; emeletre szállítást az MPL nem vállal.

6. Túlméretes / 40 kg feletti termékek

  • A 40 kg-nál nehezebb vagy nagy méretű áruk (pl. radiátor, bojler, puffertároló) szállítása egyedi díjkalkuláció alapján történik.
  • A pontos költséget e-mailben közöljük, és a teljesítés csak a vásárló jóváhagyása után indul.
  • A szolgáltatás az épület bejáratáig terjed.

7. Megrendelés visszaigazolása

  • A rendelés leadását követően automatikus e-mail érkezik, amely a rendelés beérkezését jelzi, nem minősül szerződéskötésnek.
  • A Szolgáltató manuálisan ellenőrzi a rendelést (készlet, díj, fizetés).
  • A szerződés a végleges visszaigazolás megküldésével jön létre.

8. Átvétel, sérülés, reklamáció

  • Az átvételkor a vásárló megvizsgálhatja a csomag külső állapotát.
  • Sérülés, hiány vagy szállítási hiba esetén a hibát haladéktalanul jelezni kell:
    • e-mail: info@kazanpont.hu
    • telefon: +36 20 999 6066
  • A reklamáció nem tehető függővé fuvarlevél-bejegyzéstől.
  • Rejtett hibák esetén a panasz ésszerű időn belül később is bejelenthető.
  • Minden küldemény értékbiztosítással kerül feladásra; a biztosítás a szállítás közbeni károkra terjed ki, az igényt a Szolgáltató intézi az MPL-lel.

9. Számlázás és visszatérítés

  • A Szolgáltató minden megrendelésről elektronikus számlát állít ki.
  • Elállás vagy visszáru esetén a vételárat a termék visszaérkezésétől számított 14 napon belül visszatérítjük a vásárló bankszámlájára.
  • Az elállás feltételeit az ÁSZF 7. pontja tartalmazza.

10. Kapcsolat és ügyfélszolgálat

Webgépész Kft. – KazánPont.hu
Székhely: 6000 Kecskemét, Tavirózsa utca 13. (nem átvételi pont)
Telefon: +36 20 999 6066
E-mail: info@kazanpont.hu
Ügyfélszolgálat: munkanapokon 9:00 – 17:00


Kelt: Kecskemét, 2025. október 16.
Webgépész Kft.
Ügyfélszolgálat: info@kazanpont.hu | www.kazanpont.hu

A dokumentum pdf formátumban történő letöltéséhez kattintson ide:

Szállítási és Fizetési feltételek.pdf