Termékek
Főmenü
logo
  • Honeywell
  • Ariston
  • Viessmann
  • Saunier Duval
  • Bosch
  • Vaillant
  • Rendamax
  • Remeha
  • Ferroli
  • CelsiusPlussz
  • TOTYA
  • Hajdu
  • Reflex
  • Computherm
  • WATTS
  • Atmos
  • Immergas
  • Vogel & Noot
  • Gree
  • Fernox
  • Sanica
  • Esbe
  • Centrometal
  • Adax
  • Glamox
  • Beha
  • Termostroj
  • Nobo
  • Biokopri
  • Thermex
  • Deltacalor
  • Radialight
  • Aeroflow
  • LG
  • Xhenia
  • Romantik
  • Calor
  • Alfa-Laval
  • Swep
  • Eldominvest
  • TermoJET
  • Zilmet
  • Vents
  • C&F Technics
  • Fischer
  • Heizer
  • Senko
  • Falcon
  • Panasonic
  • APAYDIN
  • Eliko
  • Sunsystem
  • Rubynor
  • Midea
  • Blist
  • LAFAT
  • Action
  • Caleffi
  • LaNordica-Extraflame
  • Magnet
  • Kodsan
  • TERRALUX
  • Vara-Fég
  • Hisense
  • TCL
  • Samsung
  • Tesla
  • Syen
  • Whirlpool
Kazánok Szaniterek Füstcsövek Kukatárolók

📘 ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

 

(ÁSZF v2025.10.16)
Hatályos: 2025. október 16-tól
Kiadó: Webgépész Kft.
Webáruház: www.kazanpont.hu


1. A Szolgáltató adatai

Szolgáltató / Adatkezelő:
Webgépész Korlátolt Felelősségű Társaság (Webgépész Kft.)

  • Székhely: H-6000 Kecskemét, Tavirózsa utca 13. (nem átvételi pont)
  • Cégjegyzékszám: 03-09-123975, bejegyezte a Bács-Kiskun Megyei Cégbíróság
  • Adószám: 23790142-2-03
  • Ügyfélszolgálat elérhetőségei:
    • E-mail: info@kazanpont.hu
    • Telefon: +36 20 999 6066
    • Nyitvatartás: munkanapokon 9:00–17:00
  • Weboldal: https://www.kazanpont.hu

Tárhelyszolgáltató:
New Time Kft.

  • Székhely és telephely: H-6000 Kecskemét, Tavirózsa utca 13.
  • Telefonszám: +36 20 999 6066
  • E-mail: info@newtime.hu

2. Az Általános Szerződési Feltételek célja

Jelen Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF) szabályozzák a Webgépész Kft. (a továbbiakban: Szolgáltató) által üzemeltetett www.kazanpont.hu webáruházban történő vásárlás feltételeit, a Szolgáltató és a vásárló (a továbbiakban: Fogyasztó) jogait és kötelezettségeit.

Az ÁSZF célja, hogy a távollevők között kötött szerződések (internetes vásárlások) során egyértelműen meghatározza a szerződéskötés, fizetés, szállítás, elállás, jótállás, panaszkezelés és adatkezelés szabályait.


3. A szerződés létrejötte

  1. A webáruházban elérhető termékek megrendelése a Fogyasztó részéről ajánlattételnek minősül.
  2. A szerződés akkor jön létre, amikor a Szolgáltató a megrendelést e-mailben visszaigazolja.
  3. A szerződés nyelve: magyar.
  4. A létrejött szerződés írásba foglalt szerződésnek minősül, amelyet a Szolgáltató elektronikus formában tárol és a későbbiekben hozzáférhetővé tesz.

4. Termékek és árak

  1. A webáruházban megjelenített termékek részletes leírással, bruttó (ÁFA-val növelt) árakkal szerepelnek.
  2. Az árak forintban értendők, és nem tartalmazzák a szállítási díjat, kivéve, ha a termék mellett az „ingyenes szállítás” kifejezés szerepel.
  3. A Szolgáltató fenntartja a jogot az árak módosítására, amely azonban nem érinti a már létrejött szerződéseket.
  4. Nyilvánvalóan téves ár (pl. 0 Ft, 1 Ft) esetén a Szolgáltató nem köteles a terméket hibás áron értékesíteni. A Fogyasztó ilyen esetben jogosult a szerződéstől indokolás nélkül elállni, a befizetett összeget a Szolgáltató haladéktalanul visszatéríti.

5. Fizetési feltételek

  1. A webáruházban elérhető fizetési módok:
    • Előreutalás (banki átutalás)
    • Utánvét, az MPL kézbesítésekor:
      • készpénzben maximum 1 000 000 Ft-ig,
      • bankkártyával maximum 1 500 000 Ft-ig.
  2. Online bankkártyás fizetés jelenleg nem elérhető.
  3. A fizetéssel kapcsolatos adatok kezelése kizárólag a rendelés teljesítéséhez szükséges mértékben történik.
  4. A rendelés végösszegét (a termékek ára + szállítási költség) a visszaigazolás tartalmazza.

6. Szállítási feltételek

  1. A KazánPont.hu kizárólag az MPL (Magyar Posta Zrt.) szolgáltatásait veszi igénybe a kézbesítéshez.
  2. Elérhető szállítási módok:
    • MPL házhozszállítás
    • MPL csomagautomata
    • MPL PostaPont
    • MPL MOL Pont
    • MPL COOP Pont
  3. A szállítási díjak és határidők tájékoztató jellegűek; a kötelező teljesítési határidőt a rendelés visszaigazolása tartalmazza.
  4. A kockázat a termék átvételével száll át a Fogyasztóra.
  5. Sérülés, hiány vagy szállítási hiba esetén a Fogyasztó haladéktalanul jelezheti a problémát e-mailben vagy telefonon; rejtett hiba esetén is jogosult igényérvényesítésre.
  6. Személyes átvételre nincs lehetőség.

7. Elállási jog

  1. A Fogyasztó a termék kézhezvételétől számított 14 napon belül indokolás nélkül elállhat a vásárlástól.
  2. Az elállási szándékot írásban (e-mailben) kell jelezni a Szolgáltató felé.
  3. A terméket a Fogyasztó saját költségén küldi vissza (a legolcsóbb szokásos szállítási mód díjának figyelembevételével).
  4. A Szolgáltató a termék visszaérkezését követően 14 napon belül visszatéríti a vételárat.
  5. Az elállási jog gyakorlása nem vonatkozik olyan termékre, amely a Fogyasztó személyéhez kötötten készült vagy higiéniai okból nem visszaküldhető.
  6. A Fogyasztó kizárólag a kipróbáláson túli használatból eredő értékcsökkenésért felel.

8. Jótállás és szavatosság

  1. A KazánPont.hu által forgalmazott termékekre a gyártó vagy hivatalos forgalmazó jótállási feltételei érvényesek.
  2. Kötelező jótállás a 151/2003. (IX.22.) Korm. rendelet és a 10/2024. (VI.28.) IM rendelet szerint:
    • 10 000–250 000 Ft közötti vételár esetén: 2 év,
    • 250 000 Ft feletti vételár esetén: 3 év.
  3. Rögzített bekötésű vagy 10 kg-nál nehezebb termék esetén az üzemeltetés helyén történő javítás az elsődleges; ha ez nem lehetséges, a le- és felszerelés, valamint az el- és visszaszállítás a gyártó vagy forgalmazó feladata.
  4. A jótállás nem tehető függővé az eredeti csomagolás meglététől.
  5. Három sikertelen javítást követően a Fogyasztó kérheti a termék cseréjét vagy a vételár visszatérítését.
  6. A kellékszavatossági jogokat a Polgári Törvénykönyv 6:159–6:174. §-ai szabályozzák.

9. Panaszkezelés

  1. A Fogyasztó panaszt tehet:
    • szóban (telefonon), vagy
    • írásban (e-mailen, postai úton).
  2. Szóbeli panasz esetén a Szolgáltató jegyzőkönyvet vesz fel, és azt nyilvántartja.
  3. Írásbeli panaszra a Szolgáltató 30 napon belül érdemi választ ad.
  4. Elektronikus panasz esetén a Szolgáltató haladéktalanul visszaigazolja a panasz beérkezését.
  5. Ha a Fogyasztó a panasz elutasításával nem ért egyet, békéltető testülethez fordulhat.

Békéltető testület:
A Fogyasztó lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti regionális békéltető testület illetékes.
Országos információ: www.bekeltetes.hu

Fogyasztóvédelmi hatóság:
A fővárosi és vármegyei kormányhivatal látja el az általános fogyasztóvédelmi feladatokat.
Elérhetőségek: www.kormanyhivatalok.hu


10. Adatkezelés

A személyes adatok kezelésére a KazánPont.hu Adatkezelési Tájékoztatója irányadó.
A Szolgáltató az adatokat kizárólag a megrendelések teljesítéséhez, számlázáshoz, szállításhoz és hírlevél-küldéshez használja fel, harmadik fél részére nem adja át.
A hírlevélre való feliratkozás kizárólag önkéntes, hozzájáruláson alapul.


11. Jogorvoslat

A Fogyasztó a jogvitákat békés úton, közvetlen egyeztetéssel kísérli meg rendezni.
Eredménytelenség esetén békéltető testülethez vagy bírósághoz fordulhat.
A magyar jog az irányadó.


12. Záró rendelkezések

  1. Jelen ÁSZF hatályos változata elérhető a www.kazanpont.hu weboldalon.
  2. A Szolgáltató fenntartja a jogot az ÁSZF módosítására, a módosított feltételek a közzététel napjától hatályosak.
  3. A módosítás nem érinti a már létrejött szerződéseket.

Kelt: Kecskemét, 2025. október 16.
Webgépész Kft.
Ügyfélszolgálat: info@kazanpont.hu | www.kazanpont.hu

A dokumentum pdf formátumban történő letöltéséhez kattintson ide:

Általános Szerződési Feltételek.pdf